čtvrtek 26. června 2014

Tip pro majitele iPhonů aneb má nová láska Woodlove!

Když jsem iPhone dostala, tak jsem se strašně těšila, že na něm budu moct střídat kryty. Dřív to na mém HTC nešlo, takže jsem si to chtěla pořádně vynahradit! Po několika obalech, které byly více či méně laciné, mě to ale začalo nudit, ovšem jen do doby, než jsem objevila WOODLOVE :))

Přeci jen pro iPhone 5s se hodí něco pořádného! Něco, v čem telefon vynikne a kvalita krytu bude odpovídat kvalitě (diskutabilní, já vím!) telefonu.

Když jsem narazila na eshop WOODLOVE  bylo jasno :)) Hned mi padl do oka kryt Hejmon javor, který mi přišel, že na můj zlato-bílý telefon bude ideální. A taky že jo! :D Což můžete sami posoudit na fotkách :)



Moc se mi líbí kresba dřeva - ano, je to opravdu dřevo! - a velmi kvalitní zpracování. To je vidět v detailech úplně jasně. Jedná se o ruční výrobu a preciznost s jakou je kryt vyroben cením! :)


V takovéhle roztomilé krabičce s výstelkou mi kryt přišel. Po cestě se mu tedy nemohlo nic stát. A když už je řeč o doručení, tak s tím nebyl nejmenší problém a celkově komunikace s eshopem na výbornou, stejně tak stránky mi přijdou maximálně přehledné, mohu jedině doporučit :)


Kryt má z druhé strany samet (nebo tak něco? :)), takže iPhonu nehrozí poškrábání apod. Přesně tohle jsou ty detaily, které u mě vyhrávají na celé čáře oproti mým obyčejným krytům. Tenhle je navíc překvapivě lehký a tenký, takže telefon skoro o nic nezvětší a dřevo je do ruky moc příjemné, např. oproti obyč plastu.


V práci na něj dostávám komplimenty, že je to opravdu nápadité a já nemůžu než souhlasit :) Ještě se mi moc líbí Hejmon ořech, tak uvidím časem, třeba rozšířím sbírku :))

Co vy a kryty na telefon, střídáte je jako ponožky nebo máte jeden svůj oblíbený nebo snad žádný?

Mějte se krásně, pa M.!! :))

21 komentářů:

  1. já teda musím říct, že mě tyhle dřevěné obaly nějak nechytly za srdce...

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa to paci ale na moj samsung veru nie su obaly nic moc :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj
    pozývam ťa na giveaway o úžasný náhrdelník
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2014/06/giveaway-multi-coloured-statement.html
    prajem krásny deň
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to bezvadně, jen mi to přijde maličko dražší :) ale zas je to ruční práce

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se celkově tyhle dřevěné věci líbí. Vím, že toho dělají víc, jako např. hodinky atd. Nevím teda, jestli přímo tato značka, ale každopádně mi to přijde moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se to teda vůbec nelíbí.. :( Raději 10 obalů za pár kaček z ebay, které můžu prostřídat. Toto mně příjde jak nudné tak i staromódní. Promiň :)

    OdpovědětVymazat
  7. Without clinical studies and a smooth dermaroller complexion and assemble strong cells.
    Body masks dermaroller draw toxins out of your whole look. Keep them clean and healthy, wrinkle cream recently released onto
    the skin and may seem strange to many beauty experts. If you like
    light to protect our skin was not just skin that
    every woman wants to hit the sheets? Rather, pure real skin that
    has been tested on animals. Collagen has recently made its
    appearance in terms of healthy, it lightens and brightens.


    Feel free to surf to my web blog - Www.ltree.co.kr

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám teda taky iphone a kryty střídám ráda, ale tyhle dřevěné se mi nikdy moc nelíbily :). Naopak se mi moc líbí třeba Wildflover cases :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Je opravdu originální.. :) Ale pro mladou holku možná až moc tvrdý.. ale možná se pletu :)
    http://katlynsfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Pecka, ten je krásný. Už vím ,co chci na narozeniny. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Hi, yup this post is genuinely pleasant and I have learned lot of things from it about blogging.

    thanks.

    Also visit my weblog; after Effects slideshow template

    OdpovědětVymazat
  13. Je to krásný, škoda, že nemám iphone, ale samsung.

    OdpovědětVymazat
  14. Ten vubec nevypada spatne! Ja doted na casy moc nebyla ale uz sem taky zacala po nejakych pokukovat. Libi se mi vzor mramoru a nebo nejake jednoduche s vtipnymi napisy :)

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat
  15. There's a chance you are qualified to get a Apple iPhone 7.

    OdpovědětVymazat